Dag 18: Blue Mountains

19 november 2013 - Goulburn, Australië

Vandaag zijn we weer vertrokken uit Sydney. Eerst rijden we anderhalf uur naar het westen, naar de Blue Mountains. Catoomba om precies te zijn. dit is een van de bekendste plekken van het National park, dat heel groot is. Hier heb je een uitkijkpunt over de vallei, ook zit je hier vlak bij de 'drie zusters' drie stenen pilaren. via een moi bergweggetije rijden we terug, en stukje richting sydney en daarna buigen we af naar het zuiden; Richting Canberra. Via een omweg op een niet al te leuke reststop zijn we nu op een tweede aangekomen. hier hebben we mooi uitzicht over een weiland en we kunnen weer naast een picknicktafel staan met de camper. Ook de wc's zijn hier weer iets beter. Overigens was de eerste stop onverwacht vlak naast de oude 'Great south road' (oid) een bruggetje uit 1839 was daar nog een overblijfsel van. helaas geen foto's daarvan, maar ik heb m gevonden. (http://tinyurl.com/oguvclu)

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Joke Zuidam:
    19 november 2013
    Wat een mooie natuur en wat genieten jullie.
    Vind die plaatsen waar jullie wel eens zitten net of jullie bij de bushalte zijn.
    De verhalen zijn ook leuk om een beetje mee te reizen.
    Groetjes joke
  2. Geert:
    23 november 2013
    We zoeken expres een overdekt picknicktafeltje, beetje schaduw, en lekker droog als het regent :)
    Leuk om je reacties te lezen en het is zeker genieten hier!