Dag 08: Op naar Seventeen Seventy

9 november 2013 - Seventeen Seventy, Australië

Wakker geworden op de rustplaats langs de weg, gaan we redelijk snel weer op pad richting Agnus Waters/Seventeen Seventy. Deze 2 plaatsjes liggen dicht bij elkaar en vanuit hier kan je naar een stukje great barier reef. We komen hier redelijk vroeg in de middag aan. We zijn 's ochtends al langs de i (tourist information) gereden, dus we weten een beetje wat we kunnen verwachten hier. Een boodschapje doen, daarna even de dagtour regelen, en dan even kijken of de camping nog plek heeft. om een uur of twee a drie zitten we voor de caravan, maar we besluiten toch nog even door Seventeen Seventy te rijden. Langs Cook's monument (hier kwam hij aan land in 1770) en een klein wandelingetjes naar een mooi uitkijkpunt op de kop van het schiereilandje. Snel weer terug met de camper en genieten van het bier. Jammer genoeg hebben ze hier geen wifi, alleen maar internet op een oude PC voor $3 per half uur. Dus de update moet nog even wachten.