Dag 03: Vaarwel Singapore

4 november 2013 - Singapore, Singapore

We hoefden pas om 12 uur uitgecheckt te zijn, dus we besloten eerst nog even een duik te nemen in het zwembad 's ochtends. 's middags hebben we nog een tweede route met de bus gepakt. Op een halte in chinatown zijn we uitgetstapt voor de lunch. Na een stukje zoeken een een deerian (hoe schrijf je dat), gewoon een mac gevonden. Terwijl we op de bus staan te wachten barst een tropische storm los, de straten veranderde in rivieren. Iets later bleek het ook teveel voor onze bus. Midden in de drukke winkelstraat begaf hij het. Inmiddels was de regen flink minder geworden, en we moeste op tijd op het vliegveld zijn. We besloten geen risico te nemen en hebben we de laatste paar kilometers naar het hotel gelopen.
's avonds in het vliegtuig bleek dat het niet helemaal vol zat. Ik heb als een koning over 4 banken kunnen liggen. (helaas nog niet veel kunnen slapen, maar iig goed gerust) Deze keer vlogen we met een Air Bus, iets chiller naar mijn idee.