Dag 04: Hallo Australië

5 november 2013 - Brisbane, Australië

Aangekomen in Brisbane, werden we eruit gepikt om door de drugdhonden besnuffeld te worden De douniere was vergeten een code te zetten bij de medicijnen van Jan en Riet. Daarna direct door naar Apollo, het camperverhuurbedrijf. Na een uitgebreide uitleg konden we onderweg. Het bestelde campertype was er niet meer, dus we kregen kregen een upgrade naar een 6-persoons VW-Crafter. Erg relax, we hoeven nu het bed niet steeds om te vormen naar een zithoek, omdat we er twee hebben. Het Links rijden gaat redelijk goed. We zijn naar het noorden gaan rijden, maar niet te lang na en nachtvlucht natuurlijk. We hebben bij een tankstation wat kaarten van de regio gehaald, en besloten dat we de eerste nacht gingen spenderen in Sandstone Point, vlak bij Bridie Island. Een plek met stroom, maar geen wifi. Na een maaltijd en een wandeling (strand viel tegen, dus geen duik) wilden we allemaal naar bed. Gelukig wordt het hier na en uur of 6 ineens donker, dus om 8 uur konden we prima gaan slapen.

1. Wieke:
    8 november 2013
    Wat leuk! Dat vrije gevoel en maar zien waar je uitkomt. En wat een mazzel met die upgrade. Leuk te lezen dat jullie zulke mooie dingen zien en meemaken.
    Veel plezier nog samen ik blijf jullie volgen en zal de verhalen delen met de zusters en collega's.
    Groetjes Wieke