Dag 21: De bergen uit

22 november 2013 - Albury, Australië

Nou het is gelukt hoor, makkelijk zelfs. (we zijn de heuvel opgekomen)
Daarmee kwamen we dus weer op de Snowy Mountains Highway. Deze volgden we verder in westelijke richting, terug naar de Hume Highway (die van Sydney naar Melbourne gaat). Onderweg zijn we nog gestopt bij Adelong falls. Hier was een stuk rivier dat over diverse kleine watervalletjes ging. Er was ook een ruine van een oude Gold mill. Gouderts uit de regio werd hier gemalen en gesmolten, denk. Verder zijn we naar de snelweg gereden. de omgeving was nog steeds erg mooi, maar de bergen werden steeds lager. Op de snelweg aangekomen rijden we weer door heuvels. we stoppen op een camping in Albury, we zijn per ongeluk de eerste camping aan het meer voorbij gereden, als we daar nog naartoe willen moeten we 24 minuten terugrijden, we besluiten een andere camping te nemen. In de stad, maar het is achteraf een prima keuze, leker plekkie, niet al te veel vliegen (de laatste tijd komen we veel vliegen tegen) en het is een lekker plekkie. Het is ook niet echt in de stad, meer in een buitenwijk; lekker rustig, zwembad, en de faciliteiten zijn prima (zelfs stapels schone vloermatjes bij de douche die je mag gebruiken, dat zien we voor het eerst). Vanavond gaan we weer van de BBQ gebruik maken, alleen maar vlees deze keer.