Dag 15: Rustdag in Gloucester

16 november 2013 - Gloucester, Australië

Ondanks het slechte weer besluiten we hier de rustdag toch maar te houden. Even bekijken waar we in Sydney gaan staan en wat we willen doen. Even het blog bijwerken en even chillen, alsof het vakantie is zeg maar :) in de camper en onder de luifel is het droog, dus het is net te doen.

Ook zijn we nog even het dorp ingelopen. broodje gegeten bij de bakkerij. best een leuk dorpje, heeft wel een beetje iets westeranchtigs of americaans ofzo. Dat wordt ook een beetje geholpen door de bikers in het bikercafé.

Onderhand zijn we er achter gekomen dat we sinds we in New South Wales (NSW) zijn een uurtje achterliepen met de tijd. Blijkbaar had Queensland geen zomertijd, en NSW wel. De klok van mijn telefoon (gesynchroniseerd door het netwerk) leek een uur voor te lopen, maar wij liepen dus een uur achter. We zitten nu op AEDT(UTC+11), 10 uur later dan in Nederland dus. Op zich wel lekker, want nu is het dus licht van 5:00 tot 19:30 ipv van 4:00 tot 18:30 (ongeveer)

Ook geprobeerd om mijn internet van de telefoon te delen met mijn laptop (USB-tethering) Dat gaat erg goed. (zo update ik nu dit blog) dus dat is ook mooi. met een beetje geluk kan ik het dan dagelijks updaten,

Groetjes, Jan, Riet en Geert.

1. Joke Zuidam:
    16 november 2013
    Leuk die foto,s Ook wij hebben hier regen en hagel. Wel zal de temperatuur bij jullie hoger zijn dan hier.
    Missen jullie de kleine Jesse al een beetje of stuurt Marjan steeds foto.s met WhapsApp
    Gr. Joke
  2. Iris Janssen:
    16 november 2013
    Wow wat gaaf om te zien en te lezen wat jullie allemaal mee maken! Heel veel plezier nog en ik kijk uit naar de volgende reisverslagen
  3. Hans van der Zijden:
    17 november 2013
    Beste Jan, Riet en Geert. Nadat je site via Annet bekend was heb ik natuurlijk gekeken hoe het jullie tot nu toe vergaan is. Het kan bij jullie net zo hard regenen als hier. Het is wel een geweldige ervaring. Jullie beginnen nu aan de staart van jullie reis. Nog veel fijne dagen en behouden terugreis gewenst. Hans van der Zijden.