Dag 14: Gloucester

15 november 2013 - Gloucester, Australië

We twijfelen om nog een dagje op deze camping te blijven staan, een dagje rust. maar besluiten toch om verdr te rijden. richting Gloucester, dat ligt 250-300 km boven Sydney. Daar wonen de ouders van Greame (oom) 10 dagen per 2 weken, ze hebben een hobbyboerderij en een heel stuk bos erbij hebben we gehoord. Helaas komen wij precies langs als ze er niet zijn. Dat wisten we wel, maar we mochten toch daar staan, en wij waren wel beneuwd hoe het er uit zag.
Na een paar uur rijden, de laatste 50 km over binnenwegen met veel gaten, maar door de mooiste heuvellandschappen, komen we aan bij de boerderij. een oprijlaan van weet-ik-hoe-lang groet ons. Als we die afrijden komen we bij de boerderij. De omgeving is fantastich, maar bij het uitstappen zitten er gelijk 20+ vliegen om me heen. Ze gingen nog net niet op m'n oogbol zitten. Er is ook geen vlak stukje waar we kunnen staan met de camper, dus we besliten door te rijden naar de camping in het dorp, aan de rivier. Erg mooie omgeving, helaas wel regen/onweers 's avonds en fris.

Onderweg hiernaartoe zijn we ook nog bij een Koala-ziekenhuis geweest. Helaas raken er jaarlijks veel koala's gewond door de mensen (en hu honden). Dit was wel een mooie plek om zeker te stellen dat we koala's zouden zien. Het zijn nachtdieren, duszachtjes doen, maar gelukkig ging er eentje voor een midnight(day?)snack. Er leuk om ze te zien.