Dag 11: Terug in Brisbane

12 november 2013 - Brisbane, Australië

Vanuit Noosa Heads zijn we langs Noosa National Park en de Sunshine Coast teruggereden richting Brisbane. Helaas hebben we op de route geen koala's en/of dolfijnen gezien. Het was wel een prachtige weg langs rotsachtige kusten en mooie stranden. Bij één van deze stranden zijn we even gestopt om een duik in zee te nemen.

Daarna doorgereden naar de snelweg en door Brisbane heen. we staan nu op een camping in het zuiden van Brisbane. Erg luxe, en met internet ($10 voor de dag). Snel dus even updaten van alle reisverhalen van de dag en (tussendoor) even naar het zwembad. Tol-inschrijving, SIM activeren en mail checken moet ook nog gebeuren dus we houden het vanmiddag even rustig en gaan morgen Brisbane in.

1. Joke Zuidam:
    12 november 2013
    Leuk om jullie zo te volgen. Ik zoek nog een land waar ik mijn volgende vakantie naar toe wil. Het is alleen jammer dat dit zo een eind vliegen is. Gr. Joke
  2. Annette:
    14 november 2013
    Hallo daar

Ziet er heel gezellig uit.

Groetjes Annette
  3. Joke Zuidam:
    14 november 2013
    Test
  4. Geert:
    16 november 2013
    We hebben tot nu toe nog niet veel tijd gehad om te reageren op reacties. We hebben niet veel internet en het chrijven van de verhaaltjes duurt best lang. Maar we vinden alle enthousiaste reacties erg leuk. Het is fijn om te zien dat we gevolgd worden. Tot de volgende update!