Dag 06: Rustdag in Hervey Bay

7 november 2013 - Hervey Bay, Australië

Vandaag hebben we echt een rustdag genomen. We werden wakker op en heel mooie plek aan de zee. Blauw/groen water, erg helder. Daarna hebben we ontbeten en een wandeling gemaakt lang de kust. 's middags even wat boodschapjes gedaan. Simkaarten geregeld, en bekeken wat we morgen gaan doen. Vandaag niet veel te vertellen, een ook weinig foto's, maar met de dagtoer Fraser Island morgen moet dat helemaal goed gaan maken.

1. Joke Zuidam:
    7 november 2013
    Wat leuk om jullie te volgen. Had een paar dagen niets gehoord dus ik dacht ik heb de verkeerde site.
    Maar dat was niet zo. Wat een mooie camper hebben jullie.
    Zo te zien ook mooier/warmer weer dan hier. Het is bij ons koud en regen.
    Groetjes
    Joke
  2. Toos:
    7 november 2013
    Hoi jan riet en geert ziet er allemaal goed uit ik ben een paar daagjes op stap met Marian en Emma zaterdag ben ik weer thuis zal ik proberen te bellen veel plezier op fraseer toos
  3. Marjan:
    9 november 2013
    Zo, weer helemaal bijgelezen... Wat maken jullie al veel mee in die paar dagen! Inmiddels een week op reis, nog drie te gaan! Lekker hoor! Jesse vraag bijna elke dag wel naar 'Eert' dus Remco vertelde dat Geert helemaal aan de andere kan van de wereld is. Zie je Jesse even denken, draait zich om, wijst naar de achtertuin en zegt 'daar, Eert!!'
    Trouwens leuk ook zoveel foto's bij de verslagen. Ziet Jesse z'n opa, oma en ome Eert ook nog een beetje. En wat mooi zeg, de zwembaden, stranden, eetplekjes en zelfs het vliegveld ;)
    Geniet ervan en we lezen lekker verder!
    Liefs, Remco Jesse Marjan