Dag 24: Naar de Staples

25 november 2013 - Melbourne, Australië

Vandaag nog een korte rit naar Melbourne, naar de zus van mijn moeder en haar familie waar we de komende week zullen verblijven. We gaan nog wat uitstapjes doen vanuit huis, maar we hebben iig een echt bed om in te slapen vannacht. Het is in Fairfield, heel dicht bij het centrum van Melbourne. Het huim is erg ruim, daar zouden wij ook wel kunnen wonen.

Na de lunch gaan we naar het vliegveld, waar we de camper inleveren. Het einde van drie weken rondreizen, voor moeders nog een moeilijk momentje, maar we hebben nog een kleine week voor de boeg, daar hebben we ook zin in.

Verder is er nog niet zoveel te vertellen we hebben onze spulln uitgeladen en ons plekkie in huis ingenomen en plannen gemaakt voor de komende week, maar daar hebben we het van de week wel over. Wij gaan gezellig een biertje drinken. Tot morgen!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marjan:
    25 november 2013
    O leuk! Klinkt gezellig hoor!
    Mooie plek op de laatste camping ook zeg. Zag er wat grijs uit, maar gelukkig warm genoeg om lekker te zwemmen. Jeetje, wel even een momentje denk ja, als je na drie van zulke mooie weken de camper weer moet inleveren... Geniet nog maar lekker van de laatste week!
    Groetjes aan de Fam. En hopelijk tot skypes!
  2. Hennie snatersen:
    25 november 2013
    weer een paar mooie verslagen, jammer dat het nu over is met de trektocht.
    Maarja, nog 1 week rustige vakantie in Australie is ook niet gek, kan je uitrusten voor de terugreis.
    Nog een prettige week toegewenst .
    Groetjes Corrie en Hennie
  3. Joke Zuidam:
    25 november 2013
    Einde van een rond tripje. Het is denk wel erg snel gegaan voor jullie. Maar ook wel leuk voor Riet om eens bij haar zus te kijken. Dan weet je ook hoe ze woont en wat haar leven daar een beetje is. Geniet nog maar de laatste week. Groetjes Joke
  4. Iris Janssen:
    27 november 2013
    Geniet nog maar lekker van de laatste week!